استفاده از خدمات نیماد سرور به منزله قبول قوانین نیماد سرور میباشد.

    توافقنامه و تغییرات
کلیه کاربران سرویسهای، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس نیماد سرور می باشند. این شرایط جامع و کامل نبوده و نیماد سرور حق اضافه، حدف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وب سایت رسمی خود با آدرس nserver.ir برای خود محفوظ می دارد.
عدم اجرای کل یا بخشی از قوانین برای شخص و یا سرویسی خاص موجب سلب مسئولیت کاربران نسب به قوانین نخواهد شد ، نیماد سرور همواره مجاز به اجرا قوانین میباشد.
     حفظ اطلاعات
کاربران میباست با به روز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات نیماد سرور اطلاعات صحیح در اختیار نیماد سرور قرار دهند و نیماد سرور برای برقراری ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه شده توسط مشترک استفاده مینماید.
چنانچه اطلاعاتی که کاربر ارائه میدهد نادرست باشد و یا نیماد سرور شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن اطلاعت داشته باشد نیماد سرور به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترک را قطع و حساب وی را مسدود نماید.
نیماد سرور هیچگونه اطلاعات مربوط به کاربران را بدون اجازه صریح آن به دیگران نخواهد داد. از اطلاعات شما تنها در هنگامی استفاده خواهد شد که لازم است تغییر در محصولات و خدمات محصول و یا خدمات جدید نیماد سرور و شرایط ویژه ای که ممکن است برای شما قابل توجه باشد به اطلاعتان برسد.
کاربری وظیفه محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را دارد ، مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود مشترک است.
چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به نیماد سرور اطلاع داده شود.بدیهی است نیماد سرور هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه زیانی که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک با و یا بدون اطلاع کاربری انجام شده نمپذیرد ، مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به نیماد سرور یا دیگر کاربران که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور کاربری بوده به عهده کاربری میباشد.
نیماد سرور از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب کاربری با و یا بدون اجازه کاربری خودداری می کند.
    نحوه ارتباط
نحوه ارتباط نیماد سرور با کاربران به وسیله ایمیل آنها و بخش اطلاعیه ها در پنل کاربری میباشد که توسط خود کاربران در پنل کاربری وارد شده است، کاربران میباست با قرار دادن ایمیل نیماد سرور در لیست سفید ایمیل خود از انتقال پیام های ارسالی به قسمت اسپم ایمیل خود جلوگیری کنند. بدیهی است مسئولیت عدم مشاهده اطلاعیه ها و اخطاریه های ارسال شده بر عهده خود کاربر میباشد.
نیماد سرور تضمینی برای ارتباط تلفنی، آنلاین و یا مراجعه حضوری نمیدهد.
    عدم استفاده غیر قانونی
کاربران میبایست هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین بین الملل انجام ندهد.
چنانچه نیماد سرور به علت استفاده غیرقانونی کاربر و یا موارد غیر اخلاقی اطلاعات کاربر را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد هیچگونه وجهی قابل استرداد به مشترک نخواهد بود.
نیماد سرور حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی برای خود محفوظ میداند.
نیماد سرور این حق را برای خود محفوظ می دارد که استفاده از خدمات و محصولات را بررسی نموده و به اختیار خود آنرا لغو نماید به همین جهت نیماد سرور مجاز است دسترسی کاربر به خدمات را در هر زمان و به هر دلیل بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید.
    اخلاقیات
مرجع قضاوت درباره وجود مشکل نیماد سرور بوده و کاربر نمیتواند با ارائه نظر دیگر اشخاص و یا وب سایت ها وجود مشکل در سرویس را اثبات کند ، نیماد سرور خود ابزار لازم برای شناسایی مشکلات احتمالی را دارا میباشد.
در صورتیکه مشتری اقدام به فحاشی و ناسزای به نیماد سرور و یا هر یک از کارکنان آن بنماید نیماد سرور مجاز است، قرارداد او را به طور یک طرفه فسخ کنند ، همچنین مبلغ سرویس مورد نظر به هیچ وجه به او عودت نخواهد شد.
    عودت مبالغ
امکان عودت، مبلغ واریز شده به عنوان اعتبار به حساب کاربری نیماد سرور وجود ندارد.
عودت مبلغ پرداخت شده برای خدمتهای دارای “هفت روز پازگشت پول” به شرط عدم سو استفاده کاربر از سرویس است، بدیهی است ثبت سفارش و لغو آن جهت عودت مانده حساب کاربری امکان پذیر نمیباشد.
شرایط و نحوه عودت در صفحه تضمین بازگشت پول ذکر شده است و میباست توسط کاربر قبل از سفارش مطالعه شود، در صورت عدم اجرای بندهای صفحه فوق نیماد سرور تضمینی برای عودت مبلغ نمیدهد.
    وضعیت اضطراری
نیماد سرور همه تلاش خود را برای پایدار نگه‌داشتن خدمات و محصولات انجام می‌دهد با این همه ، مشکلات خاص و سایر عوامل خارجی ممکن است منجر به وقفه در سرویس‌دهی نیماد سرور گردند.هرگونه اختلالی در ارایه سرویس به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از نیماد سرور نمی‌باشد.
مشترک موافقت می‌نماید نیماد سرور را برای نتایج این وقفه‌ها مسئول نداند، نیماد سرور هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد اضطراری مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نیماد سرور تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از اضطراری موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد.تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد اضطراری خواهد بود.
نیماد سرور هموار سعی میکند تا بهترین سرویس دهی را به کاربران خود ارائه دهد ، اما بدیهی است برای استفاده از آخرین تکنلوژی ها نیماد سرور با دیتاسنتر ها و شرکت های غیر ایرانی کار میکند و به دلیل تحریمات ممکن است ، امکان ارائه سرویس دهی از نیماد سرور سلب شود ، نیماد سرور همواره تلاش خود را مبنی بر بازگرداندن حقوق تضییع شده کاربر مینماید.
    رفع مسئولیت
نیماد سرور تمام توان خود را جهت ارائه بهترین سرویس بکار میگیرد و بر روی تمامی سرویس ها حداکثر استاندارد کیفیت را رعایت میکند اما تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی (مانند از دست رفتن اطلاعات و هک شدن سایت و …)‌ مسئول نمی‌باشد، برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممکن است از حالات فوق مستثنی گردد که در همچین شرایطی مسئولیت نیماد سرور محدود به قانون می‌گردد. کاربران موافقت میکنند که در هیچ شرایطی حداکثر مسئولیت تقبل شده توسط نیماد سرور در برابر خسارات احتمالی بیش از مقدار پرداختی شما به ازای خدمات و محصولات مشخص خریداری شده نگردد.
نیماد سرور هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه محصولات و خدمات احتیاجات مشترک را برآورده می‌کنند ، سرویسها قطع نمی‌شوند، بدون خطا هستند و یا معایب برطرف خواهند شد ارائه نمی‌دهد ، این موارد بدلیل گسترده بودن علم رایانه میباشد.
کاربران نمیتوانند بدلیل ارائه یک خدمت در شرکت های مشابه آن را از نیماد سرور درخواست کنند ، کاربران میتوانند قبل از خرید سرویس با بخش پشتیبانی مشورت لازم را به عمل آورند.
نیماد سرور میتواند به محض مشاهده ارسال هرزنامه (spam) از یک حساب و یا تشخیص مرتبط بودن آن حساب با ارسال هرزنامه آن حساب را مسدود خواهد کرد و علاوه بر این نیماد سرور میتواند نسب به دریافت مبلغ خسارت تعیین شده پس از برآورد خسارات وارد شده اقدام نمایند. این شرایط برای استفاده از تمامی خدمات و محصولات قابل اجراست.
    بخش پشتیبانی
کاربر متعهد میشود تا از ارسال تیکتهای مکرر در مورد یک موضوع خودداری کند و تمامی پاسخ‌های خود را در یک تیکت ارسال و پیگیری نماید.
تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها از طریق سیستم تیکت پیگیری نمایند.
کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.
کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.
کاربر میباست تا دریافت پاسخ از جانب پشتیبانی منتظر بمانند و از زدن تیکت و یا پاسخ های مکرر جهت پیگیری خوداری کنند.
    سیستم مالی
تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.
جهت تغییر پلن و ارتقا سرویس کاربر میبایست اختلاف قیمت پلان جدید و قدیم را پرداخت کند، همچین در صورتی که ارتقا انجام شده دارای هزینه دوره ای میباشد ، هزینه به سرویس اصلی اضافه خواهد شد و هزینه دارای دوره مجزا از سرویس جدید نخواهد بود، در صورتی که به پلان پایینتر ( پلانی با هزینه کمتر ) تغییر انجام شود ، هزینه ای به کاربر عودت داده نمیشود.
مدت اعتبار سفارشها پرداخت نشده 24 ساعت میباشد، بعد از 24 ساعت به صورت خودکار حذف خواهند شد.
قیمتی که در زمان قطعی شدن سفارش مشتری در سایت منظور گردیده است معتبر می باشد.
    خدمات دامین
انجام امور مختلف دامین مانند تغییر دی ان اس و … بر عهده کاربر میباشد.
نیماد سرور تضمینی برای ارائه آموزش کار با کنترل پنل دامین ارائه نمیدهد.
به دلیل نوسانات قیمت ارز، هزینه این سرویس نیز متناسب با آن متغیر می باشد.
    سرویس میزبانی
کاربر نباید از سرویس میزبانی وب به عنوان هاست دانلود استفاده نماید، همچنین استفاده ازrapidleech و اسکریپت های شبیه به آن بر روی سرویس های میزبانی وب ممنوع میباشد ، در سرویس میزبانی فایل استفاده شخصی بلا مانع است .
سرویس میزبانی دارای پشتیبانی نرم افزاری نمیباشد و فقط موارد مربوط به هاست دارای پشتیبانی نیماد سرور میباشد.
با توجه به گوناگون بودن سیستم ها نیماد سرور تضمینی مبنی بر اجرا شدن صحیح و کامل تمامی نرم افزار ها روی سرور ارائه نمیدهد.
استفاده از میزبانی جهت میزبانی فایل (راه اندازی آپلودسنتر)، پروکسی سرور، چت روم، سایت های مربوط به هک، سیستم افزایش بازدید، سیستم‌های لیچ مانند rapidleech و ارسال ایمیل انبوه بر روی سرویس های میزبانی وب غیر مجاز است.
نیماد سرور مجاز است، سایت هایی که مورد حمله های مختلف مانند DDOS قرار میگیرند را مسدود کنند و در صورت ادامه پیدا کردن موضوع از میزبانی خودداری خواهد کرد.
نیماد سرور مجاز به حذف فایل های ویروسی و مخرب بدون اطلاع به کاربر میباشد.
کلمه نامحدود در لیست ویژگی ها به معنای بینهایت نمیباشد و به این معنا است که به عدد خاصی محدود نشده، سرویس ها برای عملیات عادی یک وب سایت شخصی و یا کسب و کار کوچک مناسب میباشد.

    بک آپ گیری
نیماد سرور تضمینی برای بک آپ گیری به کاربران نمیدهد، در صورت لغو شدن فرایند بک آپ گیری به کاربران اطلاع داده خواهد شد.
هر کاربر فقط یک بار در ماه (هر سی روز) میتواند به صورت رایگان درخواست ریستور بک آپ برای سفارش خود را از نیماد سرور داشته باشد.
تمام خدمات نیماد سرور دارای بک آپ گیری نمیباشد، تنها سرویس هایی که دارای این ویژگی میباشند که در سایت ذکر شده باشد.
نیماد سرور هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت نسخه پشتیبان و بروز بودن آنها را ندارد.

تمامی حقوق این وب سایت مربوط به شرکت نیماد می باشد.